A webáruház és a fizikai bolt összehasonlítása

By | 2017-10-05

Ma már a legtöbb komoly vállalkozás számára nem csak a fizikai bolt létrehozása, hanem a webáruház készítés is egyformán fontosnak tekinthető. Azonban ha nincs mindkettőre keretünk, vagy csak az egyikkel szeretnénk foglalkozni, akkor el kell dönteni, hogy melyik legyen az. Cikkünkben e két megoldás előnyeit fogjuk bemutatni, hogy könnyen lehessen dönteni köztük.

Webáruház előnyei

A webáruház egyik legnagyobb előnye, hogy nagyobb területet lehet lefedni vele. Amíg egy bolt, üzlet indítása általában csak a helyi vásárlók megcélzását jelenti, addig egy webshoppal elérhetjük az egész országot.

Nincs nyitvatartási időhöz kötve, az érdeklődők a nap bármelyik percében tudnak nálunk vásárolni, akár az éjszaka közepén is.

A fizikai bolt előnyei

Ha olyan területen van a vállalkozásunk, ahol nagy a verseny a hasonló cégek között az országban, de azon a helyen, ahol a boltot működtetjük, nincs még konkurencia, akkor könnyen és gyorsan tudunk eredményeket elérni.

Nem kell a szállítással, csomagolással bajlódnunk, mivel a vásárlók bejönnek a boltba, és megveszik, ami nekik kell, azonban webshopnál gondoskodnunk kell arról, hogy eljussanak mindenkihez a megrendelt termékek.